be ur self :)

0✿✿✿✿✿

"yana ! pliz la jujur ngn diri kaw tu ,, jgn la asyk nk pkrkn kbhgiaan orng len , sdgkn diri kaw tu ? pnh nak bahagie ? " : kowang x pnh nak phm perasaan aku , kowang slalu ckp mcm tu , tp kowang penh rase ape yng aku rase ? ye , sume orng leh bg nsht , sume orng boleh melihat , tapi untuk merase ape yng orng len rase tu x mgkin .... aku dalam dunie ni x de sape2 kecuali member2 aku ,, yng paham aku , yng reti menilai aku , seriously aku ckp antre member ngn pemily aku , aku ase member aku lbh pahm aku dri drh dging aku sendiri ? aku x mnyesl ngn pemily aku , aku x pernh nak  pertikaikn downg jage aku , tapi enthla .. sush untuk aku trngkan ,,,

sbb tu la , ape aku buat untuk org len tu da mcm bahagienye aku ble tgk orng len bhgie ... x kesahla hati aku saket ke , ape ke , yng penting orng2 kt sekeliling aku epy ,,, enough for me ....

logik kalo orng pkir aku neh buat sume tu untuk dptkan perhatian . ADE AKU KESAH dgn sume tu ? aku x mntk pape blsn pn ,, yng penting aku tawu ape yng aku buat tu iklas dri aku n aku selese ngn ape yng aku buat ,,,

orng slalu ckp "x malu ke gelak kuat2 ?" lagi skali ADE AKU KESAH dgn sume tu , diri aku , bknnye diri ko , dose aku , bkn dose kaw ... da aku selelse nak glk kuat2 ,, biala ,, x yh nak terkover ,, menympah aku ,,, sikit2 nak kover ,, ape dpt ? kekok semacam mcm bangla jual kapet je ,, bodooo ,,, pasal gelak aku pun jadi mslh ke ? pelik tol dunie zamn skunk neh ,,, suenye jadi mslh ,,, ape yng xde masalhnye ? ce g tawu siket ??? huh !!

**tu la ,, manusie zmn skunk neh terlalu pkirkn hal orng ,,,, siket2 nak ngutuk , nak pkir bkn2 ,,,, bru tgk siket tnpe usul cite g jaje cite satu dunie yng bukan2 ,, FITNAH2 !  bodooo punye orng ,,,,

lot of love,
yana



Newer Post|Older Post



Welcome to the //LiyanaMarhat wonderland . hahak ! this is about girl life , like me and alsa u:D tq have been here for a while , do FOLLOW me okey ;) i will be hit u back :P sorry for the *grammer error* nobodys perfect :D