bila hati kata rindu :)

0✿✿✿✿✿

Assalammualaikum  . ,

bile hati suda rindu tapi mulut menyatakn tidak , betpa peritnye hati seorng insan yng x dapat dnilai dgn kate2 , sesungguhnye berdiam diri itu lebih baek dari berkata2 , TAPI, mmpukah aku melakukannye ? sehari tanpe kata2 boleh buat hidup mnjadi kosong ..
ye , bersalahnye aku terhadap kaw , walaupun ia berlaku dgn sekelip mate , mpukah hati seperti kaca ini menahan hentakannye ? begitu susah untuk aku terime kenyataan ni yng bhwe aku dah kehilnggnmu :(

EGO!satu perkataan yng boleh buat semuenye berubah dgn sekelip mate . satu2 nye sifat yng wajib ade dalam setiap diri manusia begtu juge aku . x lari dari sifat angkuh , sombong , maruah , prestasi & etc...

MAAF!satu perkataan yng susah untuk dilafazkan ,, selalunye maaf dimulut hati memberontak , maaf dari hati & mulut tapi x dapt terime kenyataan yng sebenar .. agak susah nak dinilai tapi itulah yng sering dilakukan 



Newer Post|Older Post



Welcome to the //LiyanaMarhat wonderland . hahak ! this is about girl life , like me and alsa u:D tq have been here for a while , do FOLLOW me okey ;) i will be hit u back :P sorry for the *grammer error* nobodys perfect :D